Dostava

Express dostava

Korisnici mogu naručiti proizvode online na web shopusatmedia.hr ili telefonski na telefon 01 2932-283 ili mobitel 098 9557-536. Sat Media dostavlja proizvode na području cijele Hrvatske preko GLS dostavne službe, GLS isključujući mjesta na koje navedena dostavna služba ne dostavlja pošiljke. Dostava se obavlja radnim danima, iznimno samo za neka mjesta i subotom uz nadoplatu od strane kupca, za koji iznos se Web shop administrator telefonski dogovora s kupcem.

Svi proizvodi dostavljaju se ekspresnom dostavnom službom GLS Croatia d.o.o., u roku od 1-3 radna dana (2-7 radnih dana u izvanrednim okolnostima kašnjenja robe ili velikih blagdanskih gužvi) od dana obrade narudžbe ili (u slučaju odabira virmanske naplate) od dana primitka novčane uplate Kupca na račun tvrtke SAT MEDIA d.o.o. Za pošiljke adresirane na otoke, rok za uručenje produljuje se za 1-2 radna dana.

Cijena dostave:

• Dostava se naplaćuje 6 eura(45,21 kn) za područje cijele Hrvatske
• Ukoliko se u narudžbi nalazi više proizvoda, naplaćuje se samo najskuplji iznos dostave za jedan proizvod iz košarice

Obrada i slanje pošiljki:

• Sve narudžbe zaprimljene do 13:00 sati radnim danom (pon – pet), obrađujemo i šaljemo isti dan ili drugi i treći dan ovisno o količini pošiljki ukoliko je odabran način plaćanja pouzećem.
• Sve narudžbe zaprimljene nakon 13:00 sati – šaljemo sljedeći radni dan. Ukoliko je narudžba napravljena primjerice u subotu, šaljemo je odmah sljedeći radni dan, odnosno ponedjeljak.
• Ukoliko je odabran način plaćanja po ponudi, narudžbu šaljemo po primitku sredstava na naš poslovni račun (do 13h – šaljemo isti dan ili drugi i treći dan, a iza 13h – šaljemo drugi ili treći radni dan).

Rok isporuke pošiljki:

• Kontinentalno područje Hrvatske – rok isporuke, u redovnim uvjetima* je 24 sata od dana opremanja pošiljke,a u blagdansko vrijeme se može produžiti na 48-72 sata osim za proizvode uz koje je navedena drugačija napomena. (Pošiljke obrađene i poslane u petak, su na adresi kupca sljedeći radni dan tj. u ponedjeljak)
• Hrvatski otoci – dostava na otoke se vrši prema rasporedu dostavljačke službe

*Redovni uvjeti podrazumijevaju ispravan rad operativnog sustava, urednu i redovnu isporuku dobavljača, redovnu obradu robe na skladištu, uobičajene uvjete za transport i isporuku robe.

U blagdansko vrijeme se rok dostave produžuje na 1-3 radna dana

Navedene operacije podliježu ručnoj obradi i kontroli, no neke izvanredne situacije na koje ne možemo utjecati su moguće, slijedom kojih je moguće i kašnjenje u isporuci pošiljaka.
U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca ćemo o tome dobiti obavijest putem e-maila ili telefonski.

Obavijesti o vremenu isporuke pošiljke

Nakon što je Vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju GLS Croatia dostavnoj službi, na vaš kontakt telefon će stići prva SMS obavijest da će paket biti dostavljen, adresu dostave i eventualni iznos pouzeća. Na dan dostave dobiti ćete drugu SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 10:00-13:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko drugog vremena ili mjesta isporuke pošiljke.

Sve pošiljke/narudžbe koje šaljemo u potpunosti su osigurane od strane dostavne službe GLS. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. U slučaju oštećenja odmah reklamirajte proizvod korisničkoj službi GLS-a na broj telefona 01/2042-672, ili mailom na cs@gls-croatia.com.

Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo Vas da nas obavijestite što je prije moguće mailom ili telefonom!
U slučaju da kupac naruči robu i odbije je primiti, prodavatelj Sat Media d.o.o. ima pravo tražiti od kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova u vezi slanja i povrata pošiljke.

U slučaju da kupac naruči robu i odbije je primiti, prodavatelj Sat Media d.o.o. ima pravo tražiti od kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova u vezi slanja i povrata pošiljke.

Diners Club International Visa MasterCard Maestro Discover Dinacard Mastercard® Identity Check™ Visa Secure WSpay - Web Secure Payment Gateway